تبصره ۲ ماده ۷ آیین نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی

نوشته شده توسط:رحیم کشاورزی | ۰ دیدگاه

باسمه تعالی

قابل توجه مدیران محترم مدارس ابتدایی

بدین وسیله به استخضار می رساند که طی مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش دانش آموزان توصیفی که در شهریورماه در دو درس فارسی و ریاضی ( به طور همزمان ) به سطح قابل قبول نرسیده باشد شرایط ارتقا به پایه بالاتر را نخواهد داشت . طبق همین مصوبه دانش اموزان پایه چهارم به ماده 18 آیین نامه ، اضافه می شود. ( ماده 18 : قبول شدگان ساعی و برجسته پایه های دوم و سوم ابتدایی ... می توانند به صورت جهشی به پایه بالاتر ارتقا یابند. صفحه 93 مجموعه مصوبات شورای عالی ) . در همین خصوص توجه شما را به نکات ذیل معطوف می دارد :


1- دانش آموزانی که در ارزشیابی شهریور ماه حداکثر در دو ماده درسی به استثنای ریاضی و فارسی به سطح پیشرفت قابل قبول نرسند و سطح نیاز به تلاش بیشتر را کسب کنند قبول شناخته می شوند. در کارنامه این دانش آموزان در ستون نتیجه تبصره ثبت خواهد شد. ( اجرای تبصره1 ماده7 )


بر طبق اصلاحات تبصره ماده7 - مصوب نهصد و یازدهمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش - دانش آموزی که در دو درس ریاضی و فارسی (همزمان) سطح نیاز به تلاش بیشتر کسب نماید امکان ارتقا به پایه بالاتر را ندارد

 

ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...