تبصره ۲ ماده ۷ آیین نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی
نوشته شده توسط:رحیم کشاورزی در دستورالعمل و بخشنامه ها » آئین نامه و شیوه نامه ها | ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ | ۰ دیدگاهباسمه تعالی
قابل توجه مدیران محترم مدارس ابتدایی
بدین وسیله به استخضار می رساند که طی مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش دانش آموزان توصیفی که در شهریورماه در دو درس فارسی و ریاضی ( به طور همزمان ) به سطح قابل قبول نرسیده باشد شرایط ارتقا به پایه بالاتر را نخواهد داشت . طبق همین مصوبه دانش اموزان پایه چهارم به ماده 18 آیین نامه ، اضافه می شود. ( ماده 18 : قبول شدگان ساعی و برجسته پایه های دوم و سوم ابتدایی ... می توانند به صورت جهشی به پایه بالاتر ارتقا یابند. صفحه 93 مجموعه مصوبات شورای عالی ) . در همین خصوص توجه شما را به نکات ذیل معطوف می دارد :
1- دانش آموزانی که در ارزشیابی شهریور ماه حداکثر در دو ماده درسی به استثنای ریاضی و فارسی به سطح پیشرفت قابل قبول نرسند و سطح نیاز به تلاش بیشتر را کسب کنند قبول شناخته می شوند. در کارنامه این دانش آموزان در ستون نتیجه تبصره ثبت خواهد شد. ( اجرای تبصره1 ماده7 )
بر طبق اصلاحات تبصره ماده7 - مصوب نهصد و یازدهمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش - دانش آموزی که در دو درس ریاضی و فارسی (همزمان) سطح نیاز به تلاش بیشتر کسب نماید امکان ارتقا به پایه بالاتر را ندارد
نظرات
ارسال نظر