نگارش 2.5 سیستم متمرکز فارغ التحصیلان و تاییدیه تحصیلی (ویژه مناطق)

نوشته شده توسط:رحیم کشاورزی | ۰ دیدگاه
باسمه تعالی

برای دریافت نگارش 2.5.0.0 سیستم متمرکز پایگاه فارغ التحصیلان و صدور تاییدیه تحصیلی (ویژه مناطق) ، ابتدا فایل را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. سپس وارد برنامه DipsaliHelper.exe شده و در بخش بروز رسانی سیستم گزینه سوم را انتخاب و مسیر ذخیره سازی فایل نگارش را برای سیستم معرفی نمایید.

موارد اصلاحیه در نگارش 2.5 :

1– اضافه شدن رشته های تحصیلی مربوط به نظام قدیم متوسطه 4 ساله
2 – رفع مشکلات گزارش شده
3 – رفع اشکال و تکمیل عملیات دریافت اسناد متقاضیان صدور تاییدیه تحصیلی مربوط به رشته های بهیاری و یا دانشسراها در ستاد و برقراری امکان پاسخ گویی به آنها .
4 – در ورود سوابق تحصیلی مربوط به دیپلم های نظام قدیم ورود اطلاعات برای برخی فیلد ها مثل کد دانش آموزی – تعداد واحد ها و ... به حالت اختیاری تبدیل شد
5 – در مورد متقاضیان تاییدیه تحصیلی مربوط به نظام قدیم قرار بر این شده بود که در اسنادی که در دفاتر پیشخوان برای این افراد ثبت می ِشود کد منطقه فارغ التحصیلی معادل کد استان ثبت شود ولی جزو اطلاعات ثبتی نام مدرسه فارغ التحصیلی هم درج شود و هنگام ارسال اطلاعات به مناطق آموزش و پرورش در این فیلد نام مدرسه در کنار نام کد و نام منطقه فارغ التحصیلی داوطلب نیز درج و آنگاه به آموزش و پرورش ارسال گردد. این توافقات در اجرا توسط دفاتر پیشخوان دچار مشکلاتی شده بود که با هماهنگی با مسئولین دفاتر پیشخوان این مشکلات در نگارش جاری مرتفع گردیده است این به معنی این است که این اسناد از این پس به صورت ذکر شده در استان قابل دریافت بررسی و پاسخ گویی خواهد بود.
6 – از آنجا که طبق اعلام سازمان سنجش وزارت آموزش و پرورش ادامه استفاده از سیستم صدور تاییدیه تحصیلی تحت داس ممنوع میباشد لذا به همراه این نگارش نسخه جدیدی از سیستم تحت داس با شماره 13.8 نیز ارسال میگردد که در این نسخه امکان صدور تاییدیه تحصیلی حذف شده است لطفا مسئولین محترم مناطق حتما این نسخه را که پس از بروز رسانی اینترنتی سیستم در شاخه Program File ویندوز قرار گرفته است را برداشته و بروی نسخه قبلی نصب نمایند .

 

ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...