نگارش 2.6.0.0 سیستم متمرکز فارغ التحصیلان و صدور تاییدیه تحصیلی (ویژه مناطق)

نوشته شده توسط:رحیم کشاورزی | ۰ دیدگاه
باسمه تعالی

برای دریافت نگارش 2.6.0.0 سیستم متمرکز پایگاه فارغ التحصیلان و صدور تاییدیه تحصیلی (ویژه مناطق) ، ابتدا فایل را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. سپس وارد برنامه DipsaliHelper.exe شده و در بخش بروز رسانی سیستم گزینه سوم را انتخاب و مسیر ذخیره سازی فایل نگارش را برای سیستم معرفی نمایید.
 
نکته مهم : بخاطر تغییر ساختار برخی از جداول اطلاعاتی به محض ورود به سیستم این تغییرات بصورت اتوماتیک بر روی سوابق موجود اعمال خواهد شد . لذا جهت جلوگیری از بروز هرگونه اشکالی لطفا قبل از ورود به این نگارش از سیستم حتما از اطلاعات خود یک نسخه پشتیبان تهیه نمایید .

 
موارد اصلاحیه در نگارش2.6.0.0 -  1394/08/06
در این نگارش اصلاحاتی بصورت زیر در سیستم صورت گرفته است :

الف – بخاطر تغییر ساختار برخی از جداول اطلاعاتی به محض ورود به سیستم این تغییرات بصورت اتوماتیک بر روی سوابق موجود اعمال خواهد شد . لذا جهت جلوگیری از بروز هرگونه اشکالی لطفا قبل از ورود به این نگارش از سیستم حتما از اطلاعات خود یک نسخه پشتیبان تهیه نمایید .

ب – در این نگارش ارسال مجدد اسناد تایید شده به سرور پیشخوان امکان پذیر شده است . اگر سندی وجود دارد که در ارسال آن بین منطقه و پیشخوان اختلاف نظر وجود دارد لطفا مسئول منطقه آن دانش آموزان را دوباره به سرور پیشخوان ارسال نماید .

ج – در ثبت سوابق مربوط به نظام قدیم متوسطه در سیستم همچنین در چاپ فرم تاییدیه بصورت پیش نمایش برای آن و یا تایید و ارسال به پیشخوان اشکالاتی مشاهده شده بود که در این نگارش بر طرف گردیده است . در صفحه ورود اطلاعات و سوابق مربوط به نظام قدیم کد دانش آموزی و همچنین کد مدرسه فارغ التحصیلی مربوط به این نظام بصورت اتوماتیک توسط سیستم به عدد 99999999 ست خواهد شد و برای کلیه رشته های نظام آموزش متوسطه قدیم 6 ساله رشته فارغ التحصِیلی که از جداول سیستمی باید انتخاب شود فقط با کد 1040 قابل انتخاب و درج خواهد بود ولی مسئول منطقه میتواند نام مدرسه و نام رشته فارغ التحصیلی این دانش آموزان را بصورت دستی در محل های جدید پیش بینی شده در این صفحه وارد نماید

د – در نگارش های قبلی اگر برای یک دانش آموز از دفتر پیشخوان تقاضای صدور تاییدیه برای مقطع پیش دانشگاهی شده بود ولی در سیستم منطقه ای فقط سابقه سالی واحدی او وجود داشت و سابقه پیش دانشگاهی یافت نمی شد در صفحه بررسی و مشاهده سوابق برای تایید یا عدم تایید در سیستم منطقه ای بجای سوابق پیش دانشگاهی سابقه سالی واحدی موجود نمایش داده میشد به این معنی که یعنی منطقه سابقه پیش دانشگاهی از این دانش آموز ندارد وفقط سابقه سالی واحدی دارد ولی این طرز نمایش موجب بروز تردید و سردرگمی در بین کاربران سیستم شده بود در نگارش جاری دیگر در این صفحه سوابق سالی واحدی نمایش داده نمی شود و سمت راست کادر که مربوط به سوابق موجود در منطقه است خالی نمایش داده میشود.

ه – در چاپ فرم گواهینامه پایان تحصیلات در شاخه کاردانش اشکالی بروز کرده بود که برطرف گردید.

و – یک سری اشکالاتی در عملیات سیستم توسط کاربران گزارش شده بود که در این نگارش مرتفع گشته است .

ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...