نگارش 3.3.0.0 سیستم متمرکز فارغ التحصیلان و صدور تاییدیه تحصیلی (ویژه مناطق)

نوشته شده توسط:رحیم کشاورزی | ۰ دیدگاه
باسمه تعالی

برای دریافت نگارش 3.3.0.0 سیستم متمرکز پایگاه فارغ التحصیلان و صدور تاییدیه تحصیلی (ویژه مناطق) ، ابتدا فایل را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. سپس وارد برنامه DipsaliHelper.exe شده و در بخش بروز رسانی سیستم گزینه سوم را انتخاب و مسیر ذخیره سازی فایل نگارش را برای سیستم معرفی نمایید.
 
نکته مهم : بخاطر تغییر ساختار برخی از جداول اطلاعاتی به محض ورود به سیستم این تغییرات بصورت اتوماتیک بر روی سوابق موجود اعمال خواهد شد . لذا جهت جلوگیری از بروز هرگونه اشکالی لطفا قبل از ورود به این نگارش از سیستم حتما از اطلاعات خود یک نسخه پشتیبان تهیه نمایید .
 
موارد اصلاحیه در نگارش3.3.0.0 - 1394.10.12

در این نگارش اصلاحاتی بصورت زیر در بخش کنکور سیستم صورت گرفته است :
الف  - از این نگارش به بعد ورود به سیستم استانی فقط با درج و تایید رمز ورود استانی دفاتر پیشخوان میسر خواهد بود .
ب – در دریافت سوابق اصلاحیه و تخصیص رمز اصلاح بر ای آنها در سیستم استانی اشکالاتی وجود داشت که بر طرف گردید .
ج – در استخراج سوابق کنکور اگر کد مدرسه ای مربوط به منطقه جاری سیستم نباشد سوابق مربوط به آن استخراج نخواهد شد .
این موضوع در مورد مدارسی که یک زمان در این منطقه بوده اند و بعدا به منطقه دیگری منتقل شده اند و به هر حال الان در این منطقه نیستند موجب پدید آمدن اشکالاتی شده است . لذا در این نگارش در بخش عملیات استخراج اطلاعات یک استخراج جدید بر حسب کد مدرسه و سال و دوره فارغ التحصیلی گنجانده شده است .
کد مدرسه ای که در این قسمت توسط کاربر وارد میشود حتما لازم نیست که مربوط به این منطقه باشد . وارد کردن سال و یا دوره فارغ التحصیلی هم اختیاری است .
اگر سال وارد نشود به معنی این است که سوابق مربوط به این مدرسه در همه سال ها استخراج شود و اگر دوره وارد نشود به معنی این است که سوابق مربوط به این مدرسه در همه دوره ها استخراج شود .
د – در سیستم استانی ورود اطلاعات مربوط مقاطع راهنمایی و ابتدایی هم اضافه شد.
و – در برخی مناطق مشاهده شد که در هنگام استخراج سوابق کنکور از بعضی از دانش آموزان بخاطر غلط بودن تابعیت آنها اشکال گرفته است و پس از بررسی مشخص شد برخی از این تابعیت ها در سیستم دانای متمرکز منطقه درست ثبت شده اند و یا حتی اگر درست نباشند هم میتوان درست آنها را از مدارس دوباره دریافت کرد .
اگر بتوان این تابعیت ها را از سیستم دانا به این سیستم تاییدیه منتقل نمود مشکل حل خواهد شد. برای این منظور در قسمت "بررسی و استخراج دروس نهایی مفقودی دانش آموزان" که در نگارش قبلی به بخش بررسی سوابق کنکور سیستم اضافه شده بود در این نگارش بصورت اتوماتیک لیست افرادی که تابعیت غلط دارند هم استخراج و به مجموعه رکوردهای تولید شده اضافه شده است تا در فایل ارسالی به سیستم دانا قرارگرفته و جهت بررسی به آن سیستم ارسال شوند . این فایل پس از بررسی و بازگشت از سیستم دانا در سیستم تاییدیه توسط همان بند قبلی "دریافت سوابق دروس منتقل نشده از سیستم دانا" در یافت و بخشی از مشکلات تابعیت غلط بصورت اتوماتیک حل خواهد شد .
برای این کار لازم است تا حتما از نگارش جدید دانا با شماره 14.7 استفاده شود .
ز – در دریافت اسناد تقاضای صدور تاییدیه از دفاتر پیشخوان در مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی و ثبت آن در سیستم اشکالی وجود داشت که برطرف گردید

ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...