نگارش 16.4 دانا و 8.4 پیش دانشگاهی و 4.4 آموزش از راه دور

نوشته شده توسط:رحیم کشاورزی | ۰ دیدگاه

باسمه تعالی


برای دریافت نگارش 16.4 سیستم دانا دوره متوسطه دوم و نگارش 8.4 مراکز پیش دانشگاهی و 4.4 مراکز راهنمایی آموزش از راه دور می توانید از طریق لینک زیر اقدام نموده و آن را در مسیر نصب برنامه اصلی جایگزین نمایید

نکته : قبل از دریافت نگارش ، از برنامه ذخیره گرفته و بعد از دریافت نگارش حتما بروزآوری پایگاه را انجام داده و تغییرات مربوط به نصب هر نگارش را مطالعه فرمایید.

آخرین تغییرات در این نگارش :

اضافه شدن گزینه دریافت اطلاعات در بخش سازماندهی آموزشگاه مربوط به جداول درس و رشته از سناد
برای دریافت اطلاعات فردی و انتخاب واحد و کلاس بندی گزینه دریافت اطلاعات مشخصات دانش آموزان و ثبت نام از سامانه سناد می توان با ورود رمز مدرسه که از سامانه  http://snd.medu.ir  قابل دریافت خواهد بود ، اطلاعات دریافتی را  مشاهده نمود . همچنین در این نگارش برای این که در بخش دریافت سوابق دانش آموز انتقال آمده سوابق بر مبنای کد ملی منتقل شود و در مدرسه مقصد تولید کد تکراری نکند ، در هنگام گرفتن سوابق کد ملی دانش آموزان پرسیده می شود .

با توجه به دستور مرکز آمار و فن آوری اطلاعات از این پس جداول دروس و مشخصات رشته های جدید و مشخصات فردی کلیه دانش آموزان و سازماندهی مدرسه و همچنین انتخاب واحد فقط پایه دهم نظری از سامانه سناد دریافت می شود و انتخاب واحد و کلاسبندی سایر مقاطع مانند فنی و حرفه ای و کارو دانش و ... مانند پایه سوم متوسطه همچنان در سیستم دانا قابل اجرا می باشد.

راهنمای کاربری :
برای دریافت آخرین جداول درس و رشته در بخش سازماندهی آموزشگاه گزینه دریافت اطلاعات مربوط به جداول درس رشته از سناد اضافه شده است و برای دریافت اطلاعات فردی و انتخاب واحد و کلاس بندی گزینه دریافت اطلاعات مشخصات دانش آموزان و ثبت نام از سامانه سناد  اضافه شده است که با ورود رمز مدرسه که مربوط به سناد میباشد اطلاعات دریافتی  نمایش داده می شود..تب اول مربوط به خطاهای ارسالی می باشد..در صورتیکه عملیات مدرسه به صورت کامل انجام شده باشد نباید خطایی در این بخش مشاهده شود در غیر اینصورت ابتدا خطاهای نمایش داده شده را اصلاح نمایید و سپس کلید دریافت کدهای تایید شده را فشار داده تا اطلاعات به سیستم مدرسه اضافه شود.


ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...